ααhmαd hααzym ™

I say hello;




Hai, everyone ! I'm a little cute kids. It's me the owner of this blog, Ahmad Hazym . The unspeechless person. Sporting person too :D . So,thanks a lot for visit my little awesome blog !!! The owner of this blog belongs to Ahmad Hazim too a.k.a Hazyym . This is my originally and officially blog ! - Originally copyright- ~~And I don't anyone rude me with a suck's WORD ! I will remove and ignore you forever alone !~~ Please repect me as your father and mother ! That's all ! Thank you . Au revoir . Saranghae . I love you ! If you want to come again..come on !! Let's shake the world ! .



Mood : I'm happy . You?
Status : Holiday with my FAMILY . !
[ Great ! (Y) ]





A Letter For You;

Letters;
New skin! Happy Go Lucky xD


I hope you'll leave your lefted over FINGER PRINTS here . ♥


→ Please use a nice WORD !

- No Anonymous -
- No Spammers -
- No Harsh Words -
- No No and No ! -




Full of happiness;




100% Copyright by AHMAD HAZYM
Powered by Blogger.
Malaysia vs Indonesia !


Featureless
Assalamualaikum and salam sejahtera

Hello guys.Hari ni saya nk post pasal Malaysia vs Indonesia ya..Haha.Stop laughing !
Sorry ni cerita pnye semalam post tapi semalam saya tak sempat nk post pasal bola sebab khusyuk tngk depan tv dgn keluarga say..Hikhok ( Bngge ler tuh )

Tepat pukul 8:00 or around that lah kan,saya sekeluarga pon berada di depan tv semata-mata nk tngk bola punya pasal...Nasib baik saya dah makan malam siap-siap..Kalau saya tak makan nasi dulu nanti saya punye perut memulas-mulas mcm sekarang ni..Mengada-ngada betul la mamat ni..Okey-okey..

Lama punye lama tunggu .. Tiba-tiba 1-0 iaitu Indonesia 1 dan Malaysia 0...Saya time tuh dah menggelabah dah and tak senang duduk dibuatnya..Ye lah kan,selalunya Malaysia yg score dulu mungkin Apek tuh careless kowt ataupun mungkin tersilap langkah..Ngeeee-ngee..Tak suka btol lahh Indonesia yg score dulu..Huh.:(
Time Indonesia score tuh saya terus tak tngk tv and start buka facebook and blog ni..

Tiba-tiba kannnn..Jeng-jeng 1-1..GOALLLL ...Wow ! What a suprise goal !! Saya terus terkejut and start
tengok tv balik..Saya terus naik semangat nk tengok tv balik..Hikhok =)
Okeylah,dah mlam ni..Ngantuk gila wehh..Esok sambung ehh..
Unspeechless,Ahmad Hazim