ααhmαd hααzym ™

I say hello;




Hai, everyone ! I'm a little cute kids. It's me the owner of this blog, Ahmad Hazym . The unspeechless person. Sporting person too :D . So,thanks a lot for visit my little awesome blog !!! The owner of this blog belongs to Ahmad Hazim too a.k.a Hazyym . This is my originally and officially blog ! - Originally copyright- ~~And I don't anyone rude me with a suck's WORD ! I will remove and ignore you forever alone !~~ Please repect me as your father and mother ! That's all ! Thank you . Au revoir . Saranghae . I love you ! If you want to come again..come on !! Let's shake the world ! .



Mood : I'm happy . You?
Status : Holiday with my FAMILY . !
[ Great ! (Y) ]





A Letter For You;

Letters;
New skin! Happy Go Lucky xD


I hope you'll leave your lefted over FINGER PRINTS here . ♥


→ Please use a nice WORD !

- No Anonymous -
- No Spammers -
- No Harsh Words -
- No No and No ! -




Full of happiness;




100% Copyright by AHMAD HAZYM
Powered by Blogger.
Yeay,Finally I got It

 eternity
Assalamualaikum and Salam sejahtera

Apa khabar awak semua ? Sopan kan ayat saya .Biasalah Ahmad Hazim kan pelajar terunggul. #perasan je mamat ni.Saja nk gurau dengan anda semua..Saya dah lama tak ber-Post sampai dah berhabuk dah blog saya yg cute mute ni.Ok tujuan saya nk POST hari ini sebab ape ??
Jom tngk tajuk di atas ramai-ramai."Yeay,finally I got It" Ok,dah faham kan ?

Maksudnya.Saya dah tukar wajah blog saya ke yang lebih maju dan baru.Saya mahu blog saya antara yang ter-CANTIK dan paling CANTIK . Kalau boleh saya mahukan semua blog kawan-kawan saya yg cantik molek tuh.Sorry kalau ade yang terasa mahupun tak terasa."Smile je".Haha,ape motif saya membebel saja daripada tadi. Oklah! Stop it =)

  • Tajuk
    ( Speechless.Ok tak ? Jangan kata tak okey ye.Just say hmmm,Saya dapat ilham tajuk ni kerana semalam saya search cerita movies secara tak langsung saya terjumpa satu ayat yg mengugat hati saya iaitu "Speechless" lalu saya pun mengambilnya sebagai saya punye tajuk untuk blog saya.Lagipon saya ni sifatnya mcm tajuk tuh jgk..Hehe )
  • Tema
    ( Tema pon nk tahu ke ? Okey-okey.Temanya ialah Ala-ala space gitu..Kenapa korang tak suke eh ? Apa saya kisah,ni blog saya bukan blog awak ye,harap maklum.Berkaitan dengan tema saya memilih space sbb saya ni memang ske graphic berdasarkan space gitu..Wrne pon keunggu-ungguan pulak kann..#sayacakapmacamkelingkan..)
  • Skin
    ( Bercakap tentang skin ni mungkin bahagian yg paling saya Benci  .Haha gurau je mana adalah sebenarnya saya suka ckp tentang skin ni.Skin yg saya pkai ni bukanlah 100% skin saya tidak..Skin ni dibuat oleh Yg amat berhormat Datin Lettha dan Datin Faqihah..Terus terang saya cakap saya gabungkan skin Lettha dan Faqihah.Thanks a lot Both of you. Saya pon nk skin saya tersendiri tapi paham-paham je lah kan..Saya tak profesional mcm blogger yg lain sejujurnya lah kan..Kalau boleh saya nk ambik semua code-code korang yg korang belum gune tuh..Mungkin tu je kowt yg berkaitan dengan skin..)
Huh,penat tangan saya taip saya punye POST hari ni..Letih dibuatnya. Anyway,I ♥ this blog forever ~~
  
Okeylah,ckup smpai disini..Dah tengah hari ni saya nk makan nasi . Saya lapar ni !!

Unspeechless,Ahmad Hazim