ααhmαd hααzym ™

I say hello;




Hai, everyone ! I'm a little cute kids. It's me the owner of this blog, Ahmad Hazym . The unspeechless person. Sporting person too :D . So,thanks a lot for visit my little awesome blog !!! The owner of this blog belongs to Ahmad Hazim too a.k.a Hazyym . This is my originally and officially blog ! - Originally copyright- ~~And I don't anyone rude me with a suck's WORD ! I will remove and ignore you forever alone !~~ Please repect me as your father and mother ! That's all ! Thank you . Au revoir . Saranghae . I love you ! If you want to come again..come on !! Let's shake the world ! .



Mood : I'm happy . You?
Status : Holiday with my FAMILY . !
[ Great ! (Y) ]





A Letter For You;

Letters;
New skin! Happy Go Lucky xD


I hope you'll leave your lefted over FINGER PRINTS here . ♥


→ Please use a nice WORD !

- No Anonymous -
- No Spammers -
- No Harsh Words -
- No No and No ! -




Full of happiness;




100% Copyright by AHMAD HAZYM
Powered by Blogger.
Contest siapakah Maharaja Blog


--// Klik banner untuk join sama //--


Hazim join contest Siapakah Maharaja Blog by 4 orang nama yg tertera diatas !!

Cara2 untuk join :-

  • Sila Follow Blog AkmalAinAmalia and Faja *wajib
  • Like This Page >Akmal<>Amalia< *wajib
  • Follow and like ke semua sponsor *wajib
  • Pastikan blog anda itu blog yang paling unik, kemas, cantik, cute and awesome!
  •  Buat entry tentang contest ini dan linkkan ke Blog yang kamu kunjungi..kalau di blog sayer, saya la kamu comment. Tampal banner huduh tu sekali
  • Pastikan link itu link contest bukan akmalfamilystory.blogspot.com ...
  • Tarikh tutup pada 30 hb 12 dan kemungkinan di cepatkan sedikit. #akan diumum nanti
  •  Pastikan anda selalu melawat blog saya kerana update akan diadakan selalu
  • Hadiah juga akan di update dari semasa ke semasa.
  • Pemenang cuma ada 10 orang dan pastikan blog anda itu yang terbaik dimata juri. Dan cuma seorang sahaja akan mendapat gelaran maharaja blog!
  • Tag-tag?? hoo... sorang pon x per... 
Tag : Aiman and Shafiq









Labels: